Latest News

Wednesday, 2 March 2016

Ahmad Bashah Kena BOOO! Dengan Penyokong Kedah di Stadium Darulaman

Jangan pening..

Kata orang, buat baik dibalas baik, perbuatan jahat akan dibalas dengan jahat. Mungkin itu yang terjadi pada Dato Seri Ahmad Bashah semalam. Setelah beliau menjawat jawatan sebagai MB Kedah dan ini kali pertama beliau pergi ke Stadium, dan beliau di BOO lebih 17 ribu penyokong Kedah di Stadium Darulaman.

Sambutan peminat dan penyokong bola diantara MB lama Dato Seri Hj Mukhriz Mahathir dengan MB rampasan kuasa Ahmad Bashah, amatlah berbeza. Jika dulu MB lama (MB Kedah yang sah) disambut dengan sorak dan tepukan, MB baru (MB rampasan kuasa) diboo oleh penyokong Kedah di Stadium.

Bukan sekali atau dua kali, tapi setiap kali nama Ahmad Bashah disebut. penyokong Kedah akan menghadiahkan BOOO. Paling teruk pada minit ke 2.13 hingga 2.31, boleh lihat pada video dibawah.





Selesai perlawanan, penyokong Kedah tunggu di depan Astaka Utama dan menghadiahkan BOOO.. buat kali terakhir pada Ahmad Bashah. Kena lagi?



Pertama kali dalam sejarah MB Kedah diperlakukan demikian. Maluu maluu.. Rakyat dah bijak menilai, berani buat, berani tanggunglah. Jangan ingat rakyat Kedah lupa perbuatan yang telah anda lakukan.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

19 comments:

  1. Patutlah.... Blog Mukhriz .... Xkan nk tunjuk org Boo dia lak...hehehe Tp yg jelasnya dh Xde kuasa lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dak kuasa lagi bagus dari dapat kuasa dengan cara tak betul..kann kannn kann kannnn..

      Delete
  2. Umum tahu, Mukhriz sentiasa disambut meriah oleh penyokong pasukan Kedah. Kalau ada video sila la upload kami penyokong nak tengok!

    ReplyDelete
  3. booo.. mat lenaa boooo... booooo..

    ReplyDelete
  4. Aku ingat dah pupus penjilat mat bashah n najib ada lagi kutu yang bukan menteri duk angkat?? Tgu kain pelikat x dapat lagi kot???

    ReplyDelete
  5. Orang kedah memang bodoh dan memalukan muntah laaa tengok kebanggangan hangpa ni aku ni anak jati kedah pun malu tengok sikap kekampongan hangpa ni .... melayu islam tapi tak ciri ciri perangai kapir lahanat ....orang melayu memang bodoh .... cina tepuk tangan moral orang islam kononnya suci tapi suka memalukan bangsa sendiri.... perangai orang kedah termasuk si botak macam haram jadah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUTOH PAK HANG!

      Delete
    2. Ayat hang ne melambangkan diri hang sendiri. Sebab hang pun orang kedah, asal dari kampung kita kna sedar diri. Kalau dah dok di langit kita kena ingat bumi

      Delete
    3. perghhh kaki jilat mai komen dahh..jilat jilat jilattt...

      Delete
    4. aku ni bkn org kedah, tp aku sokong mukhriz..he is the best wokey

      Delete
  6. And he said Kedahan accepted him? Haha Once Mat Lena, Forever Mat Lena

    ReplyDelete
  7. hanya permata mengenal manikam...tunggu je PRU14, tu pun kalau semua dah terjaga dari 'lena'...

    ReplyDelete
  8. Deserve it.. SRP ja nk jd menteri..

    ReplyDelete
  9. AHMAD BABISHAH BIN POKOKNIPAH MB STANDARD MAT SABU LULUSAN POKOK PISANG!!

    ReplyDelete

Item Reviewed: Ahmad Bashah Kena BOOO! Dengan Penyokong Kedah di Stadium Darulaman Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top